Često postavljena pitanja
Evo nekoliko uobičajenih pitanja koje naši klijenti imaju pre početka rada sa nama. Ako imate druga pitanja, slobodno nas kontaktirajte.
Pečat nije obavezan za preduzetnike i privredna društva.
Udruženja građana, zadruge, advokati, lekari, sudski izvršitelji i mnogi drugi i dalje imaju obavezu da koriste pečate.
Pečat je važan jer pomaže u stvaranju profesionalnog utiska i identiteta vaše kompanije i daje orginalnost dokumentima koje overavate. Takođe, korišćenje pečata može olakšati proces potpisivanja i overavanja zvaničnih dokumenata. Korišćenjem pečata možete smanjiti rizik od prevara i falsifikovanja dokumenata, a takođe i izbeći neželjene situacije koje mogu nastati zbog grešaka pri rukovanju dokumentima.
Vremenski je potrebno oko 5-6 minuta za izradu pečata.
Ukoliko se pečat kopira od postojećeg potrebno je dostaviti otisak postojećeg pečata i za izradu je potrebno uglavnom do 2 sata (ukoliko nema neki komplikovan logo u kom slučaju je potrebna priprema).
Pečat se obično menja kada se promeni ime firme, adresa ili logo, ili kada se stari pečat ošteti ili prestane da radi. U zavisnosti od kvaliteta materijala i koliko se često koristi, pečat može da traje od nekoliko meseci do nekoliko godina.
Oblik i veličina pečata nisu određeni zakonom, ali najčešće se koriste:
- Firme DOO, uduženja i klubovi – okrugli pečat prečnika 30mm
- Preduzetnici, radnje i agencije – pravougaoni pečat dimenzija 47×18 mm
- Delovodni pečat, štambilj – pravougaoni pečat dimenzija 47×18 mm
- Faksimil – pravougaoni pečat dimenzija 47×18 mm
Pečat za firme i udruženja mora da sadrži : Poslovno ime, oznaku DOO ili bez ako je u pitanju udruženje, mesto sedišta firme.
Pečat za preduzetnike mora da sadrži : Ime i prezime osnivača, oznaku PR i opis delatnosti iz APR-a, mesto sedišta firme.
Pečat može imati LOGO, ali to nije obavezno
Pečat možete poručiti na nekoliko načina. Prvo, možete posetiti našu poslovnicu i lično naručiti pečat. Rado ćemo vam pomoći u izboru pravog pečata kao i sa procesom dizajna i personalizacije.
Alternativno, možete naručiti pečat putem našeg sajta koristeći prodavnicu ili kontakt formular. Samo nam dostavite neophodnu dokumentaciju i detalje o pečatu koji Vam je potreban, a mi ćemo izraditi pečat u najkraćem roku.
Takođe možete naručiti poslovni pečat putem email-a. Pošaljite email na office@sancom.rs sa Vašim zahtevom, a mi ćemo Vam brzo odgovoriti sa ponudom i uputstvima o tome kako nastaviti sa Vašom narudžbinom.
Kupovina na sajtu je pojednostavljena. Kada odaberete željeni artikal, kliknite na opciju „Dodati u korpu“ a zatim pratite smernice na sajtu. Nakon provere podataka šaljemo vam dizajn na proveru i verifikaciju i eventualne izmene dizajna, fonta i druge detalje.
Nakon usaglašavanja svih potrebnih detalja pristupamo izradi pečata ili nekog drugog artikla kojeg ste želeli da personalizujete.
Gotova porudžbina se nakon svega šalje dogovorenom kurirskom službom po vašim uputstvima.
Da, grafičku pripremu (dizajn) za pečat možete dostaviti u vektorskom obliku u CDR, PDF ili AI formatu, pri čemu se obavezno koristi pun ili ukoliko je registrovan skraćen naziv iz rešenja APR-a. Svakako ukoliko vam je potrebna pomoć oko toga, rado ćemo vam pomoči.
U našoj e-prodavnici trenutno možete odabrati dve vrste plaćanja :
- avansno plaćanje putem bankarske transakcije. Ovakvo plaćanje možete izvršiti elektronski putem e-bankinga ili lično u bilo kojoj banci ili pošti. Po kreiranju porudžbine dobijate sve potrebne informacije kako bi mogli izvršiti uplatu.
- plaćanje pouzećem po preuzimanju pošiljke. Ovakvo plaćanje se vrši direktno kuriru koji isporučuje robu